Geko Elektrisk, firehjulstrukket, Motorbør med elektrisk tip.

19,999.00 kr.

Multibør Geko er en lille fiks, super stærk motorbør, der kan komme til overalt. Elektrisk og firehjulstrukket. kun 70cm bred. 1 Stk. 800Watt, 48 volt motor, trækker på alle hjul.  Utrolig nem at dreje med. Og da den er batteri drevet er der heller INGEN røg og INGEN støj. Der skal heller ikke rodes med benzin eller olie og der er ingen snor du skal hive i for at starte. Geko, fordi den er lille og hurtig og “firebenet” .
Multibør Geko koster kun 15.999 kr. + moms  (19.999kr med moms) + evt. fragt.

Ikke på lager

Varenummer (SKU): multibør-1-2 Kategori: Tags: , , , ,

Beskrivelse

Multibør Geko, er en lille fiks elektrisk firehjulstrukket Motorbør med EL-tip.

Nu med elektrisk tip. Og man kan stadig også skifte lad/spand tippe “som i gamle dage”

Ingen røg og ingen støj!

Kun 70cm bred. 1 stk. 800 watt motor 48 volt.

Indbygget 220 volt til 48 volt lader.

Multibør vejer selv kun 131 kg. og trækker på alle 4 hjul.
Dette gør at den er nem og have med…
og næsten umulig at sidde fast med.

Lille, nem og hurtig…man får faktisk flyttet mere på en dag end man gør
med de noget større, dyre bør.
Den “wobbler” ikke og graver sig ikke ned, som man tit ser med
en 2 gange så tung (og 4 gange så dyr) motorbør, der kun trækker på kun to (mindre) hjul.

Multibør Geko er også perfekt til brug i stalden.
Da den er batteri drevet er der ingen røg, støj eller brandfare.

Og med den store spand på, kan man have ca. 2 gange så meget møg med ud på én gang, som man kan i forhold til en alm. håndbør.
Og det er altså uden at skubbe. Bare peg på døren og tryk på tommeltot håndtaget.

Spanden er varmegalvaniseret og kan meget bedre klare skrappe ting som
møg, beton/mørtel osv.

Den er også perfekt til flise/ belægnings arbejde.
Der er nem og hurtig at kører sand ud med.
Og der er differentiale på begge aksler,
kan du faktisk dreje rundt uden at krasse både underlag eller belægning op.

Bremser/ gashåndtag:

Du trykker bare højere tommeltot knap ned imens du kører.
Lige så snart du slipper knappen, Slår den el bremser slår til
og den kraftige el-motor slår fra og motorbøren blokere alle 4 hjul.

Tommeltot gasser:
De første modeller var med plastik rør ind over jernrøret.
oven på det plastik rør sad så selve gummi håndtaget.
Man drejede så i gummi håndtaget som gashåndtaget på en knallert.

Tog man så rigtig fat og hev i røret kunne dette hives af.
De nye gashåndtag er gummi håndtag direkte på styr jernrøret.
Det er lige meget hvor meget du hiver og flår i det så bliver det siddende.
Give gas forgår så med tommetotten.
Meget, meget bedre end de første “vride” udgaver.

De nye elektro magnetiske bremser gør det også meget, meget bedre end de gamle mekaniske bremser.
Den gamle hydrauliske udgave skulle man spænde en kraftig fjeder, ved at holde et håndtag inde hele tiden imens man køre.

Forstil dig du har en motorcykel.
Hvis du så sætter 20 post elastikker på for bremsen, ja så bremser den altid, når du ikke rører ved noget.
For så at kunne køre, skulle du så modvirke kraften fra de 20 postelastikker ved at hive håndtaget ud.
og gå og holde det ude hele tiden.
Det var nærmest sådan det var lavet før hen, bare med at klemme håndtag ind og med en kraftig stålfjeder.
Med de nye elektro mekaniske bremser, trykker du bare på tommeltot håndtaget og motoren slår til og holder maskinen/hjul
og så kobler bremsen fra.
Jo mere du trykker tommeltotten ned jo stærkere køre GEKO.
Man kan sige hjul aldrig er koblet fra.
(Se evt. lille video nederst på siden)

På “gashåndtaget” sidder også lysdiode med “tankmåler” og omskifter imellem frem og bak.
Geko kører langsommere baglæns, end forlæns og den bipper imens du bakker.

Lys:

Geko er nu med to kraftige LED forlygter.
Forlygter er trukket tilbage så de sidder godt og beskyttet.
De tændes/ slukkes på en separat kontakt.


Der er også lys i “instrument brættet”

Betjening:

Motorbøren har et oplyst display, der viser:
km/t
“Tankmåler”
Volt

På billedet herunder ses også:
Horn kontakt.
Nødstop
Tændingslås (med to nøgler og lys kontakt)..
Frem/tilbage vælger kontakt.
Tommeltot Gashåndtag i højere side.
220 volt ledning med opruller, til at lade multibøren med.

Lader:

Multibør Geko kommer med indbygget 48 Volt lader.
Ledning sættes bare i en alm. 220 volt stikkontakt og lader så automatisk batteriet op.
Laderen er automatisk. den styrer selv ladningen.
Man kan ikke overlade batterierne.
Man kan heller ikke gå lov at køre før man har afbrudt ladningen.
Så man ikke bare sætter i gang og kører af sted imens lader er i stikkontakten.

Batteri:

Multibøren kommer med én batteri bakke med
4 stk. 12 volt, 20AH batterier som er serieforbundet til 48 volt.

På billederne kan du også se at de mange kraftige jernplader er boltet på,
så der er nemt adgang til alt.

På den nye model her, er det nu lavet så du kan åbne en låge og tage batteripakken ud.
Har du så tilkøbt et ekstra batteri og en ekstra lader kan du bare sætte det fulde batteri i og kører videre med det samme.

Du kan altså lade batteri A imens du tømmer batteri B. og vice versa.

Tilbehør:

Den elektriske GEKO passer tilbehør med den Benzin drevende Multibør XL.
F.eks. Det flade lad, Trucktårnet, sneskraber.
Her F.eks. GEKO vist med trucktårn på:


På billede her over:
Stor, tung og højt overvågnings tårn fyldt med batterier.

Det er med ben på så bunden er højere oppe end stod det hele på en alm. palle.
Nemt at køre direkte fra lastbilen ud og sat på plads på Div.  byggepladser.

Levering:

Multibør GEKO kan blive leveret over hele “brofaste Danmark”.
En hel palle med fragtmanden koster 790 kroner, med moms.

Du er også meget velkommen til at komme og se/prøve den her i Allingåbro, nær Randers.
Og du kan tage den med hjem med det samme, hvis du har bilen/trailer til det.

Vi bor oven på butikken og har altid åben, også aften og weekend.
Bare lige ring først: 30 123456

Her er lige en lille video hvor jeg kører med 20stk. 20kg vægtskiver.
Det giver 400kg. på en 30 grader stejl rampe.
Stadig super nemt at starte/stoppe og styre rundt.
jo længere du trykker tommeltot knappen ned, jo mere fart kommer der på.
Både op og ned.

Yderligere information

Vægt 131 kg
Menu Title